La Loge presenteert Mistik, een intieme tentoonstelling van een nieuw werk van Hana Miletić dat het resultaat is van een samenwerking met de kunstenares in het kader van First Sight, het patronage programma ter ondersteuning van La Loge. Door de onderbreking van de activiteiten, volgend op de pandemiegolven, werd beslist om de middelen die aanvankelijk waren bestemd voor de activiteiten van First Sight aan te wenden voor de opdracht voor een gedeeld werk, gedragen door het idee van gemeenschap.
Hana Miletić laat zich in haar werk inspireren door reparaties die ze in de openbare ruimte observeert en fotografeert. Op basis van die motieven creëert ze geweven werken die reflecteren op economische en sociale arbeidsomstandigheden, die gekenmerkt zijn door versnelling, standaardisatie en transparantie.
In La Loge wordt het werk aangevuld met de presentatie van een essay van Ursula K. Le Guin The Carrier Bag Theory of Fiction (1986) en een film. In de kortfilm Najbolji muž (1968) van de Joegoslavisch-Servische regisseuse Vera Jocić is er een voor de hand liggende connectie met weven. De film evoceert ook noties als autonome organisatie, collectiviteit en emancipatie, die tevens centraal staan in Hana Miletić 's praktijk. De tekst legt de nadruk op weven als technologie en gemeenschappelijk kenmerk.